Shadowparts

 9,48
1

Faq’s

Algemeen

Wat zijn jullie openingstijden?
Ons magazijn waar wij de webshop bestellingen afhandelen is geopend van 08:00 tot 17:00. Het is echter hier alleen mogelijk om reeds geplaatste online bestellingen af te halen wanneer u bericht heeft gekregen dat het klaar ligt.

Hoe kan ik contact opnemen met Shadowparts?
U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen, u kunt ons telefonisch bereiken op 0263274420 of via de mail info@shadowparts.nl We zijn ook bereikbaar via Whatsapp Buisness met ons vaste telefoonnummer.

Monteren/ repareren jullie ook?
Wij hebben geen buitendienst, bij alles wat wij leveren is het de bedoeling dat de klant dit zelf repareert of monteert. We hebben wel een uitgebreid overzicht aan handleidingen.

Is Shadowparts betrouwbaar?
Betrouwbaarheid staat hoog in het vaandel bij Shadowparts, wij willen dit graag aan de klant laten zien. Shadowparts beschikt daarom over een Webwinkelkeurmerk waar wij ieder jaar voor getoetst worden. Dit keurmerk geeft de klant de zekerheden om veilig online te kopen. Daarnaast is Shadowparts ook lid van de koninklijke metaalunie.

Houdt Shadowparts zich bezig met duurzaamheid?
Shadowparts maakt gebruik van duurzame verpakkingsmaterialen. We hergebruiken verpakkingsmaterialen om de pakketten mee op te vullen. Daarnaast gebruikt Shadowparts 100% eigen opgewekte stroom door middel van zonnepanelen.

Welke buismotor heb ik nodig?
Er zijn vele verschillende types buismotoren. Daarom is het raadzaam om van te voren goed in te lezen welke buismotor u nodig heeft. Voor de beste service hebben wij een keuzehulp geschreven over buismotoren. Deze vindt u hier.

Ik zoek een onderdeel wat niet op jullie site staat, kunnen jullie dit leveren?
Wij kunnen inderdaad meer leveren dan op onze website staat, de makkelijkste manier om er achter te komen of wij uw gewenste onderdeel kunnen leveren is door contact met ons op te nemen. Een foto van het product naar ons mailen is de beste optie in dat geval.

Zagen jullie ook producten op maat?
Wij leveren ook producten wat op maat gezagen wordt. Dit zijn bijvoorbeeld geleiders, hoeklijnen of stalen assen. Wilt u meer informatie weten over maatwerk producten? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Bestellen

Kan ik als bedrijf bij Shadowparts bestellen?
Ja, u kunt ook zakelijk bij ons bestellen. Hiervoor dient u wel een account aan te maken. Tijdens het afrekenen kunt u de bedrijfsgegevens invullen. Voor zakelijke klanten hebben we ook interessante kortingen. Bij grote bestellingen kunt u het beste een offerte aanvragen bij onze klantenservice.

Krijg ik korting?
Wij proberen altijd de prijs zo scherp mogelijk te houden. Wanneer producten afgeprijsd zijn staat de korting al verwerkt op de productpagina. U kunt gebruik maken van extra kortingen door middel van staffelprijzen. Wanneer dit van toepassing is, ziet u dat terug op de productpagina.

Ik heb een fout gemaakt tijdens het bestellen, kan ik dit aanpassen?
Wanneer u een fout heeft gemaakt moet u dit zo spoedig mogelijk laten weten. Wanneer de bestelling nog niet bij ons uit het magazijn is verstuurd kunnen we het nog aanpassen. Als dit wel het geval is kunnen we helaas niks meer aan uw bestelling wijzigen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling annuleren zolang het nog niet verstuurd is.

Levering

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is mogelijk om uw bestelling af te halen bij ons magazijn. Tijdens het afrekenen kunt u kiezen om het af te halen in plaats van te versturen. Wanneer uw bestelling klaar ligt ontvangt u via de mail een bericht dat het afgehaald kan worden. Bekijk van te voren even onze openingstijden.

Hoe worden de verzendkosten berekend?
De verzendkosten worden berekend doormiddel van omvang, gewicht en land van bestemming. In de winkelwagen kunt u de verzendkosten berekenen en inzien.

Wat is de levertijd?
De levertijd is standaard binnen 2 werkdagen zolang het product op voorraad is. Wanneer een product een langere levertijd heeft, staat dit aangegeven op de productpagina.

Mijn bestelling is niet bezorgd, wat moet ik doen?
Wanneer uw bestelling niet is bezorgd is het raadzaam om eerst de vervoeder te contacteren. Door middel van track and trace kunnen ze direct zien waar uw bestelling zich bevindt. Wanneer u er niet uitkomt kunt u contact op nemen met onze klantenservice. Wij zullen een onderzoek starten om uw bestelling op te sporen.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling ook retourneren?
U heeft 14 dagen retourrecht wanneer het product niet beschadigd of gebruikt is. Meer informatie over retourneren vindt u op onze retourpagina.

Selecteer een Afleverpunt

    0
    "Jouw winkelwagen
    Je winkelwagen is leegTerug naar winkel